»potrjuje, da gre za izjemno igralko, ki združuje vrhunski igralski artizem in subtilno senzibilnost sodobnega človeka.«
»Njena interpretacija vlog, ki nosijo kompleksne življenjske usode, je vedno dovršena in poglobljena.«
»umetnica, ki s svojo predanostjo in neprestanim iskanjem novih izraznih možnosti bogati umetniški prostor.«
»Razume, da je igranje veščina, ki jo je treba nenehno mojstriti in razvijati.«
»V tem polnem zlitju razuma, občutenja in veščine se razkriva umetniška veličina Milene Zupančič.«
»Njen svet je bil mladostniško optimističen, vendar resno razmišljujoč, zagnan in svetel.«
»Avtorica v ospredje postavlja spolno nasilje nad muslimankami.«
»Radijska opera pa vendarle ni namenjena le malčkom: zaradi univerzalne zvočne govorice je namenjena prav vsem poslušalcem.«
»izredno pomembno in dragoceno sodelovanje med Radiem Trst A in Radiem Slovenija, ki traja že desetletja in se še krepi.«
»Če žensko literarno ustvarjanje 19. stoletja vzamemo iz konteksta časa, v katerem je nastajalo, in ne upoštevamo okoliščin, ki so vplivale na tedanje ustvarjalke, lahko ta dela zlahka spregledamo.«
»Namen tega niza je prav osvetliti ta kontekst, ob pomoči katerega lažje uzremo inovativnost, prodornost, na nekaterih mestih celo revolucionarnost pionirk slovenske literature.«
»Igra Pod mlečnim gozdom valižanskega pesnika Dylana Thomasa je antologijska v mednarodnem merilu.«
»Dogajališče romana ni izmišljeno, temveč je graščina Š. pravzaprav Šneberg, danes Snežnik na Notranjskem.«
»Usoda povratnika govori o vsakomer, ki se hoče izmakniti svojemu času in svojim vrstnikom – postal in ostal bo tujec.«
»Kratka radijska igra Beg v paradiž govori o čudoviti sposobnosti človekove domišljije in o ustvarjanju iluzornih svetov.«
»Prijaznega moškega je na izletu ugriznila volkulja in to je bil začetek njegove preobrazbe.«
»Svet pozna mnogo obredov: različni so si po namembnosti, vsebini, obliki. Lahko so čisto osebni, zasebni, lahko so verski, poganski, lahko so skrivnostni, okultni. Potreba po obredih je v človeku od nekdaj prisotna: menim, da zato, ker si bo človek – ne glede na to, koliko in v kakšni obliki je povezan z naravo, ki ji pripada – vedno postavljal vprašanja o svojem obstoju.«
»Saša je napisala rahločutno in navdihujočo zgodbo, ki prav gotovo ni namenjena le otroškim ušesom, ampak si želim, da bi ponudila iztočnico za razmislek o sočutju, ljubečnosti, pogumu tudi pri odraslem poslušalcu.«
»Tako se dandanes z vso odgovornostjo in veseljem lotevam tovrstnih snemanj. Verjamem, da se bo našel mladi poslušalec, na katerega bo zgodba, junaki, glasba, naši glasovi, svet, ki ga uprizarjamo, lahko ravno tako vplival nanj in ga ne pustil ravnodušnega.«
»Ker sta v slovenski književnosti – nerazumljivo – požig in zločin, povzročena v mestu v zalivu, zanemarjena, sem si rekel, zakaj ne bi te tematike ob Borisu Pahorju, ki se je je lotil novelistično, jaz obdelal romaneskno.«
»Mene sta Črni obroč in zgodba prepričala in pretresla.«
»Marij Čuk je napisal pričevanjski roman, zgodovinsko utemeljen, tako da bo zvočna knjiga še dolgo odzvanjala med poslušalci – vsaj upam.«
»Marij Čuk v romanu Črni obroč govori o rani, ki se po sto letih še vedno ni zacelila.«
»Branje je bilo zame užitek in priložnost, da se spomin vrne k dogodkom, za katere si vsi želimo, da se nikdar več ne bi ponovili.«
»Gledališče mora biti kritična zavest. Kako to doseči? S katerimi žanri? Prepričana sem, da so žanri, ki jih imajo za lahkotne, pravi vzvod za trkanje na človekovo zavest.«
»Odigrati to spreobrnjenje je bil zame pravi izziv. Ali gre res za pravo kesanje, ali bo starec nastavil še drugo lice, ali bo šlo za 'zob za zob'… Preobrazba bi lahko bila kaj hitro osladna.«
»Znova se počutiš kot otrok. Na odru si v nekem varnem okolju, kjer pa lahko počneš igrive norčije. Lepo nam je bilo delati to predstavo, nismo bili pod pritiskom, igrali smo se igro.«
»Ekipa, ki jo pripelje Ivana, je kreativna cona, v kateri se igralci počutimo varno in zelo ustvarjalno. Užitek je bil biti del takega procesa.«
»Zame je skupek treh in več ustvarjalnih poti – igre, plesa, petja, pravi užitek. Je največ, kar se lahko igralcu ponudi.«
»Bomo njihov igralski užitek začutili tudi gledalci.«